Ismét nagyot villan a HA5KDR kollektívája! Olyan helyre megyünk rádiózni most csütörtökön, ahová az elmúlt hat évben már látogatókat sem nagyon engedtek be.
Óriási köszönettel tartozunk a Magyar Közút Nonprofit ZRt.-nek, hogy lehetővé tette számunkra, hogy egy RH és URH állomást telepítsünk a Duna főlé kilencvenhat méter magasra.
Térkép e táj. Alant játékautók suhannak tova… (Nyolcvanhat méter magasan.)
HG6PTZ Tomi februárban felvetette, milyen jó lenne a Megyeri-híd tetejéről rádiózni. Az ember agytekervényei persze ilyenkor beindulnak, s elkezdik keresni a lehetőségeket, hogy az álom valósággá váljon. Első lépésként lássuk egyáltalán, ki a híd gazdája. Ez viszonylag rövid idő alatt abszolválható feladat – a második az, hogy az ember kinek írjon levelet? Persze még egy másfeles’ lépésnek azt sem árt föltekinteni (megtervezni), hogy milyen apropóból akarunk mi ott feltűnni. Az újabb kútásás aztán kidobta, hogy a páratlan átkelő idén szeptemberben ünnepli fennállásának tíz esztendős jubileumát. Innen pedig már meg is lett a válasz a kérdésre: HG10MEGYER
Kilátás a tetőteraszról – mit mondjuk, elképesztő… (A “pesti” oldal látványa.)
A levelet – nem túllihegve a részleteket – elvitte a villanyholló. A válasz nem késett sokáig, s az elemi alapkérdések telefonon történt tisztázása után már a digitális fiókunkban landolt a hídmester telefonszáma.
Az ötletgazda félprofilja: HG6PTZ Tomi (Középről kissé balra a Vác fölé magasodó Naszály hegy szemlélhető.)
Újabb tárgyalás, majd fixáltuk, hogy a bejárást április végén – május elején, a jó idő beköszöntével fogjuk megejteni. Ez így is lett: HG6PTZ Tomi és HA5CBM Miki a megbeszélt időpontban “szabócentikkel”, jegyzetfüzetekkel és okos telefonokkal felszerelkezve lépte át a pesti-oldalhoz közelebbi pillér kapuját.
A szél nem fújt nagyon, de a lábunk azért kissé így is remegett… 🙂 A háttérben a Dunazug-hegység déli nyúlványai, a távolabbi vízfelület pedig a Szentendrei úttól jobb kézre lévő bányatórendszer
Miután mindent magunkba szívtunk, a hídmester kalauzolásával feltárultak előttünk e csodálatosan kecses átkelő titkai.
Itt még épül
És akkor lássuk a tervet:
Kezdés: reggel 7:00
Zárás: 16:30
Kezdő csapat:
HA7PTY
HG6PTZ
HG5OJG
HA2MV
HA5CBM
HA5IKS
Szerelés befejezése előreláthatóan 8:30
Rádiózás reális kezdése 9:00
Tiszta rádiózási idő zárása: 15:00
RH munkaasztal beosztása:
9:00-10:00 kezd HA2MV távírón
10:00-11:00 HA5CLF távíró
11:00-12:00 digimód HA5IKS
12:00-13:00 SSB HA7PC
13:00-14:00 távíró és SSB HA2MV
14:00-15:00 SSB HA5CBM
URH összüzemmódos munkaasztal beosztása:
9:00-10:00 HG5OJG
10:00-11:00 HA7PTY
11:00-12:00 HG6PTZ
12:00-13:00 HA5IKS
13:00-14:00 HA5IT
14:00-15:00 HA5AJR és bárki más
Ismét, de nem utolsó sorban újfent hálás szívvel köszönjük a Magyar Közút Nonprofit ZRt. támogatását!
A szabályok természetesen nagyon szigorúak – de ezt talán nem kell bővebben magyarázni senkinek.
Randevúzzunk az éterben a HG10MEGYER hívójellel is!
Baráti 73!
a HA5KDR csapata
szervusztok gratulálok az ötlethez. csak egy kérdésem van milyen frekiken probáltok rádiózni rengetegszer eveztem alatta és nekem is megfordult a fejemben, hogy jó lenne megpróbálni, de mint mindegyik hasonló ötlet csak az maradt vy 73 Karesz/ha5car
Szia Karesz!
RH és URH – ennél többet hirtelen nem tudok. Leszünk átjátszókon és DMR-en is, ott meg lehet beszélni. Reggel még kicsit megcsípjük a 3.615-öt magyarul, aztán 7 és 14 mega…
73!
Miklós
Bocsánat, lehet, hogy kuksi vagyok de azt nem látom sehol sem, hogy MELYIK NAPON??
itt ülök a rádiónál, kb 8 km. van kötünk dübörögni kellene.
Kedves Károly!
Ott van a második mondatban.
73!
Miklós
Kedves Károly!
Ott van a második mondatban.t
Baráti 73!
Miklós