Kapcsolat

Az oldal készítője és karbantartója: HA2NON Nonoo

Budapest Fővárosi Rádióamatőr Klub

Levelezési cím: 1222 Budapest, Zsineg utca 22.
Telefon: +36-70-403-8339
+36-20-828-1403
Bankszámlaszám: Unicredit Bank   10918001-00000024-65450004
Szervezet nyilvántartási száma: 01-02-0008605
Régi nyilvántartási szám formátum: 8605/1999
Adószám: 18096370-1-43
KSH szám: 18096370-8551-529-01
E-mail: ha5kdr@ha5kdr.hu
A klub logója letölthető vektoros formátumban itt.

Titkárság

Szeift Ákos
Telefon: e-mailben
E-mail: titkarsag@ha5kdr.hu

Levelezési lista

Klubunk áttért a fórum használatára, a kdr_fan levlista átmenetileg szünetel!

Klubhelység

Klubhelységünk a svábhegyi rádióállomásunkon található.
QTH lokátor: JN97LM 60sh (Svábhegy)
Telefon: +36-
Skype: ha5kdr

Oktatási Centrum

Oktatási Centrumunk a svábhegyi rádióállomásunkon található.
QTH lokátor: JN97LM 60sh (Svábhegy)
Telefon: +36-

Versenyállomás

Versenyállomásunk Gerecse-tetőn, az Antenna Hungária toronynál található.
QTH lokátor: JN97FQ 92ef
Telefon: –

Főhadiszállás (Military HQ)

Főhadiszállásunk Szentendrén az Altiszti Akadémián található.
QTH lokátor: JN97MP 86uv
Telefon: +36-1-474-1111 és a 521147-es melléket kell kérni.

  1. Sziasztok ! HG9MCL vagyok, és lehetőség szerint a Szolnoki találkozón ott leszek. Személyesen szeretnék találkozni, beszélgetni valakivel aki a military találkozóval kapcsolatba felvilágosítást, illetve utbaigazítást adna. A kiírást elolvastam, de egy személyes előzetes jobb lenne. 73 Laci

    • Laci HG9MCL! A szolnoki találkozón szerintem nem lesz tőlünk senki, de itt az ajánlóban már fent van minden infó. Ha még valami nem tiszta akkor telefonon keress minket.

      Tibor hg5cut

    • Kedves Barátaim!
      HA1UD vagyok. A közelmúltban jelent meg könyvem Vasútorvos voltam címmel. Ebben a 196-oldalas, sok képet tartalmazó könyvben a szakmai munkámon kívül beszámolok a vasutas rádióamatőrök munkájáról, jó néhány FIRAC kongresszusról és úti élményeimről. A könyv nálam most kedvezményes áron kapható. Érdeklődni iferdr@t-online.hu címen, vagy 06-20/5952032 telefonszámon lehet
      Üdv. Imre

  2. Visszajelzés: Adó 1% 2013 | ha5kdr.hu – Budapest Fővárosi Rádióamatőr Klub

  3. Sziasztok ! Keresek szélessávú vevőt ( Csak vevőt ) nem túl régit S:D:R: vevőm már van nem igazán vagyok megelégedve vele ! Aki tud segítsen tippek is jól jönnének !!Köszi ! viara@freemail.hu

  4. Tisztelt Klubtagok!

    Nem tudom, hogy jó helyen járok-e, de olyan kérdésem lenne, hogy érdekelné-e a Klubot vagy a tagokat a rádióamatőrözéshez szükséges régi anyagok. Most rendezem Édesapám hagyatékát, és rengeteg ellenállás, dióda, stb. van benne, és sajnálnám kidobni, mert úgy gondolom, hogy ezek Valakinek kincset is érhetnek, és nem tudom, hova forduljak ez ügyben, vagy mit csináljak velük.
    Ha kapnék egy kis segítséget, nagyon megköszönném.
    További szép napot, üdvözlettel
    Kurucz Margit
    (tel.: +36 20 599 5903)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.